Тема 1. Інформація. Дії з інформацією. Комп’ютерні
пристрої для здійснення дій із інформацією.
Урок 1.
Правила поведінки у
кабінеті інформатики. Роль інформації в житті людини.
Урок 2. Способи подання повідомлень. Джерело інформації.
Урок 3.
Носії інформації, символи, кодування і декодування.
Урок 4.
Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією.
Урок 5. Пристрої введення та виведення, передавання та зберігання інформації.
Урок 6. Структурування інформації.
Урок 7. Поняття про мережу Інтернет, веб-сторінку, веб-сайт, гіперпосилання.
Урок 8. Програма-браузер. Закладки у браузері.
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Достовірна інформація. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті.
Урок 5. Пристрої введення та виведення, передавання та зберігання інформації.
Урок 6. Структурування інформації.
Урок 7. Поняття про мережу Інтернет, веб-сторінку, веб-сайт, гіперпосилання.
Урок 8. Програма-браузер. Закладки у браузері.
Урок 9. Пошук інформації в Інтернеті. Достовірна інформація. Авторське право. Безпечна робота в Інтернеті.
Тема 2.
Комп’ютерні програми. Меню та інструменти. Об’єкт. Властивості об’єкта.
Урок 10.
Види об'єктів: текстові, графічні. Середовища для читання
текстів. Закладки в тексті, цитати тощо.Урок 11. Віртуальні бібліотеки, довідники, енциклопедії, словники.
Урок 12. Текстові редактори.
Урок 13. Уведення символів за допомогою клавіатури. Введення тексту. Правила введення та редагування тексту.
Урок 14. Основні команди редагування: вирізати, копіювати, вставити, видалити.
Урок 15. Інформаційний об’єкт. Властивості об'єкта. Створення моделі об’єкта за заданими властивостями. Зміна значень властивостей об’єкта (колір тексту, шрифт, накреслення).
Тема 3. Лінійні алгоритми.
Урок 16.
Доповнення текстів зображеннями.Урок 17. План, інструкція, команди.
2. Виконай завдання на ПК:
1. Інтерактивна вправа:
Вправа Висаджування дерева
Вправа Розподіл понять
2. Робота в програмі Розумні блоки
Урок 18.
Алгоритми, способи подання алгоритму.Урок 19. Знаходження та виправлення помилок у алгоритмах.
Урок 20. Створення лінійних алгоритмів.
Урок 21. Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч.
Урок 22. Створення лінійних алгоритмів (рух об’єктів).
Урок 23. Впорядкування об’єктів.
Урок 24. Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком).
Урок 25. Логічні висловлювання.
Тема 4. Створення інформаційних
моделей. Змінення готових. Використання.
Урок 26.
Комп’ютерні презентації. Режим показу презентації.Урок 27. Редагування презентації.
Урок 28. Утворення нового слайду, текстового вікна/поля. Доповнення презентації текстом, зображенням.
Урок 29. Форматування презентації. Доповнення презентації текстом, зображенням, схемою.
Урок 30. Інформаційна модель. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.
Урок 31. Інформаційна модель. Створення текстових інформаційних моделей, зокрема у табличні формі.
Урок 32. Етапи створення інформаційної моделі в різних програмних середовищах.
Урок 33. Виконання навчальних проєктів.
Урок 34. Презентація навчальних проєктів.
Урок 35. Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік.
