1.
Інформація навколо нас. Дії з
інформацією.
2. Мережа інтернет.
3. Пошук інформації у мережі Інтернет.
4. Інформаційна взаємодія.
5. Критичне оцінювання інформації.
6. Навчання в інтернеті.
7. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія.
8. Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня).
9. Файли і папки.
10. Операції з файлами та папками.
11. Програмне забезпечення комп’ютера.
12. Поняття моделі та моделювання.
13. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
14. Логічні висловлювання.
15. Поняття розгалуження
16. Алгоритми з розгалуженням 24.01
2. Мережа інтернет.
3. Пошук інформації у мережі Інтернет.
4. Інформаційна взаємодія.
5. Критичне оцінювання інформації.
6. Навчання в інтернеті.
7. Цифрові пристрої, їх призначення і взаємодія.
8. Сучасні носії інформації. Пам'ять комп’ютера (внутрішня та зовнішня).
9. Файли і папки.
10. Операції з файлами та папками.
11. Програмне забезпечення комп’ютера.
12. Поняття моделі та моделювання.
13. Алгоритми та способи їх подання. Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.
14. Логічні висловлювання.
15. Поняття розгалуження
16. Алгоритми з розгалуженням 24.01
Інтерактивна вправа Карта скарбів
Завдання
17. Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч.
18. Поняття повторення. Алгоритми з повторенням.
19. Алгоритми з повторенням з умовою.
20. Алгоритми із заданою кількістю повторень.
21. Відкриваємо секрети програмування.
22. Відкриваємо секрети програмування.
23. Знайомство з роботами та робототехнікою.
24. Поняття комп’ютерної презентації.
25. Етапи створення комп’ютерної презентації.
26. Демонстрування комп’ютерної презентації.
27. Редактор комп’ютерних презентацій.
28. Текстові об’єкти на слайдах презентацій.
29. Графічні об’єкти на слайдах презентацій.
30. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації.
31. Створюємо навчальний проєкт.
32. Створюємо навчальний проєкт
33. Створюємо навчальний проєкт
34. Створюємо навчальний проєкт
35. Створюємо навчальний проєкт
36. Захист навчального проєкту.
17. Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч.
18. Поняття повторення. Алгоритми з повторенням.
19. Алгоритми з повторенням з умовою.
20. Алгоритми із заданою кількістю повторень.
21. Відкриваємо секрети програмування.
22. Відкриваємо секрети програмування.
23. Знайомство з роботами та робототехнікою.
24. Поняття комп’ютерної презентації.
25. Етапи створення комп’ютерної презентації.
26. Демонстрування комп’ютерної презентації.
27. Редактор комп’ютерних презентацій.
28. Текстові об’єкти на слайдах презентацій.
29. Графічні об’єкти на слайдах презентацій.
30. Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації.
31. Створюємо навчальний проєкт.
32. Створюємо навчальний проєкт
33. Створюємо навчальний проєкт
34. Створюємо навчальний проєкт
35. Створюємо навчальний проєкт
36. Захист навчального проєкту.
